Terminy rezerwacji pokoi

26-06-2020

SZANOWNI PAŃSTWO

Rezerwacje pokoi odbywać się będą u Rady Mieszkańców danego Domu Studenckiego wg następującego harmonogramu:


DS.1 
Rezerwacja pokoi stacjonarnie w salce TV.

  • Dnia: 29.06.2020r.
    16.00-17.30 – rezerwacja przez aktualnych mieszkańców, chcących pozostać  w swoich pokojach na następny rok w DS1,
    17.30 - 19.00 – rezerwacja przez osoby, których składy zostały wyłączone,
    19.00-20.30 – rezerwacja przez aktualnych mieszkańców, chcących zmienić pokój w obrębie DS1,
  • Dnia: 30.06.2020r.
    16.00-18.00 – rezerwacja przez aktualnych mieszkańców z innych akademików, chcących mieszkać w DS1,

Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: radads1rumcajs@gmail.com


DS.2
Rezerwacja pokoi będzie przeprowadzona za pomocą arkusza Google, który zostanie udostępniony na forum:  https://www.facebook.com/groups/129939660492205/ 
Formularz będzie dostępny od dnia 29.06.2020 (od godz. 8.00) do 30.06.2020 (do godz. 23.59)  

Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: RMDS2OSPK@gmail.com

 

DS.3

Rezerwacja pokoi będzie przeprowadzana zdalnie poprzez wysłanie wiadomości  e-mailowej na e-maila rady DS3. Wiadomość musi zawierać następujące informacje: imię, nazwisko oraz numer pokoju.

Harmonogram wysyłania zgłoszeń:

  • Dnia: 29.06.2020r.
    12:00 - 17:00 dla osób, które zostają w swoich pokojach,
    17:00 - 19:00 Rada DS3 uzupełnia arkusz i następnie udostępnia o 19:00, na forum screena w formie oznaczeń nieimiennych,
    19:00 - 20:30 zgłoszenia wysyłają osoby, których składy zostały wyłączone, zobowiązane są do pozostania w kontakcie e-mailowym do czasu, aż formalności związane z rezerwacją miejsca nie będą uregulowane. Informacja odnośnie wyłączonych składów będzie podana wcześniej na forum akademickim.
    Informacje odnośnie miejsc zarezerwowanych będą aktualizowane na bieżąco w formie graficznej.
  • Dnia: 30.06.2020r.
    17:00 - 18:00 zgłoszenia wysyłają pozostałe osoby, zobowiązane są do pozostania  w kontakcie e-mailowym do czasu, aż formalności związane z rezerwacją miejsca nie będą uregulowane,
    17:00 - 19:30 rada DS3  uzupełnia arkusz oraz odpisuje na e-maile.

Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: radabartek@gmail.com


DS.4
Rezerwacja pokoi będzie przeprowadzana za pomocą arkusza Google, który zostanie udostępniony na forum: https://www.facebook.com/groups/401812203191812/

Formularz będzie dostępny od 29.06.2020r. (od godz. 8.00) do 30.06.2020r. (do godz. 23.59). 
Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: rm.balon.pk@gmail.com


DS.B-1

Rezerwacja będzie odbywać się stacjonarnie, na parterze przy administracji Domu Studenckiego nr B-1.

  • Dnia: 29.06.2020r.
    19:00 - 21:00 - rezerwacja pokoju dla osób, które chcą pozostać w swoich pokojach,
  • Dnia: 30.06.2020r.:
    19:00 - 21:00 - rezerwacja pokoju dla pozostałych osób.

Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: rm.ds.bydgoska@gmail.com 

 

W CELU UZYSKANIA SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NA TEMAT REZERWACJI POKOJU PROSZĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z RADĄ MIESZKAŃCÓW DANEGO DOMU STUDENCKIEGO


OSOBY REZERWUJĄCE POKOJE STACJONARNIE PROSZONE SĄ O POSIADANIE ZAŁOŻONEJ NA USTA I NOS MASECZKI ORAZ ZACHOWANIE BEZPIECZNIEJ ODLEGŁOŚCI.